חוות דעת מקצועית

להלן רשימה חלקית בלבד של תגובות מבנות שעובדות עם הסיליקון ג'ל לציפורניים, אותן בנות חברות בפייסבוק ותוכלו לאמת איתן מילה במילה
(לא נגענו...)




‎Noy Aharonson‎
כשהגעתי למשפחת nci הייתי כוססת ציפורניים, כולם לא האמינו מה ילדה בגילי מחפשת ללמוד על שיטת הסיליקון. עברתי קורס באיזור מגוריי על כל סוגי הבניות אך כלום לא עזר לי להפסיק לכסוס ולשקם את ציפורניי, הגעתי לאילן ואביבה דרך האינטרנט. אילן הפנה אותי לקרן מירושלים, למדתי על הסיליקון והחלתי לעבוד על ציפורניי, הנה התוצאה של אחרי שנה בערך ללא כסיסת ציפורניים, אלו הציפורניים שלי לגמרי (המילוי האחרון שעשיתי היה לפני שבועיים בערך) והציפורניים נראות טוב, אני רוצה להודות לאילן ואביבה על החומר המושלם שייצרו ועל התמיכה בקבוצה.. למרות שאני לא פעילה פה כ״כ אני קוראת ולומדת מהערות, ולקרן על התמיכה גם אחרי הקורס.. אני משתדלת להמשיך ולהתמיד בזמני הפנוי לעבוד עם הסיליקון בכדי לצבור יותר ניסיון(: חומר מושלם, הסוף והתענוג לכוססות ציפורניים


יוכי אליאס 
כן... ״מודה באשמה״ אלה הציפורניים שלי, לא סתם אמרתי שאני מאוהבת בהם, זו פעם ראשונה בחיים שאני עם ציפורניים מסודרות טיבעיות במראה מושלם ובאורך אחיד, ולא אחד כן ושתיים לא, זה הסיליקון, ולא שהייתי חייבת ללכת אחרי חודש וחצי אפשר היה למשוך עוד... אבל לא נעים צריך לספק פרנסה.. חחחחח

אליס גלצ'נקו
רציתי להודות על השירות היוצא מהכלל ועל היחס האדיב והחם שקיבלתי ממך אילן בפרט וממכם כחברה בכלל... הלוואי שמתישהו, גם יתר נותני השירות בארץ יידעו לתת לפחות מחצית מהשירות שאתם יודעים להעניק ללקוחותיכם/ן... כי למכור מוצר איכות (כמו הג'ל סיליקון המדהים שלכם) זו רק מחצית מהעבודה והמחצית השנייה היא לדעת ללוות את המכירה גם אחרי שכבר נרכשה...כל הכבוד ויישר כוח!!!

שירה מור
אני עובדת בתחום הקוסמטיקה כבר קרוב ל-10 שנים והתוודעתי לכל החומרים האפשריים,לפני 8 חודשים נולד לי בן מתוק ולצערי הוא אסמטי..חומרי האקריל האציטונים והאבקות למינהן עושות לנו נזקים בבית {שלא נדבר על זה שאני מתגרדת כמו משוגעת ובעלי נשבע שיזרוק את החומרים הללו לפח},הגעתי למצב שאני אובדת עצות ופשוט סיננתי לקוחות..
עד ש- הכרתי את NCI
אין רייח!
אין גירודים!
אין אבק משיופים מיותרים!
אני עובדת מחצית מהזמן שעבדתי קודם ואני מרוויחה יותר כסף!
הלקוחות מאושרת ואני בעלי והילד צוהלים..
הסיליקון חזק יותר!
עמיד יותר!
קל יותר לתפעול!
בקיצור..ה ז-ה-ב של תחום הציפורניים!
ממליצה בחום ובאהבה לכולכן.
שירה מור
טכנאית NCI אם המושבות,פתח-תקווה.
 


Karin Baruch
אילן ואביבה המקסימים! אין מילים לתאר את הערכתי אליכם! הכרותי עם הסיליקון ג'ל התחילה בעקבות אימי, שנים היא הייתה עם בנייה רגילה (אקריל) עד שיום אחד ככה פתאום התחילה לה אלרגיה וגירודים מטורפים בעור שמסביב לציפורניים, ניסינו הכללל, להחליף נוזל, אבקה, פריימר וכו'.. וכלום לא עזר.. יום אחד היא נכנסה לאינטרט ונתקלה באתר שלכם, קראה ומיד התקשרה אליי.. התקשרתי אליכם וקיבלתי מענה מאנשים מדהימים שמיד נרתמו לעזרתנו, עברתי את ההשתלמות של הג'ל והיום אני עובדת כבר שנה איתו, התוצאות כמובן מדהימות ואין יותר מאושרת מאמא שלי שחזרו לצמוח לה הציפורניים.. והכוססות בעננים! אני עובדת גם באקריל אבל הג'ל זה כמו קסם למי שמעוניינת במראה הטבעי! תודה לכם על כל העזרה התמיכה והאוזן הקשבת תמיד שצריך! זכיתי להכיר מוצר מדהים ואנשים מדהימים עוד יותר! אין עליכם!!!!
  • רחלי ציפורניים וטיפוח
אין על הג'ל הזה, לקוחות רק מרוצות ומפרגנות וכמובן ההנאה כולה שלי שאני רואה
תוצאות מהממות עם הג'ל של אן.סי.איי.
נוח לעבודה חזק מאוד ואין שום בעייה איתו לא נשבר ולא נסדק שאפו שאפו

  • לירן - חיפה
מפרגנת מאוד לתוצרת כחול לבן לאנשים מס׳ 1 שבזכותם אני עובדת עם הסיליקון ג׳ל !!!
אין אנשים כמוכם אילן ואביבה בן עמי !!! תודה תודה ושוב תודה ,
בזכותכם לקוחה מגדלת ציפורניים ללא נזק לציפורן הטבעית נהנת ללא שיופים מיותרים
והכי חשוב יוצאת עם חיוך ומפרגנת !!! אין סיפוק יותר גדול מזה :)



  • Bat-El Manor-Katz
הכתר שלי נמצא בליבי ולא על ראשי
הוא אינו משובץ יהלומים ואבני-חן ואי אפשר לראותו
הכתר שלי נקרא שביעות רצון
וזהו כתר שרק לעיתים רחוקות נהנים ממנו מלכים...
(שייקספיר)

לכם, הנפלאים, נפלה בחלקי הזכות ללמוד ממכם הרבה ,להכיר חומר מדהים!!!!!
כצוות מושלם אתם ביחד,כל זאת בהרמוניה מלאה שיתוף, אהבה ואחווה.

חום ונתינה נטולת אינטרסים,
כמו מעיין טהור שנובע ומייצר .....כמובן סיליקון ג'ל
לסובבים אתכם אתם מקרינים ללא הרף חום וסימפטיה
כן ירבו אנשים כמותכם יישר כח. "טוהר הציפורן -ערד"

  • ציפורניים העניין שבעיצוב - נעמה - פתח תקווה
אתחיל עם כך שניסיתי והתנסתי באין ספור חומרים , חומר כמו הסיליקון ג'ל אין ! פשוט אין ! אין אפשרות להסביר זאת במילים הסיליקון ג'ל פשוט חומר מדהים כייפי לעבוד איתו לקוחות יוצאות ממש מרוצות, מה גם שהמראה הטבעי כל כך חזר לאופנה וזה פשוט המענה לכך... לא משנה כמה בנייה תהייה עדינה ויפה זו לא אותה תוצאה כמו הסיליקון ג'ל ! והכי הכי הכי חשוב - אין ספור אנשים, מורים, מורות, מדריכים, מדריכות, סוכנים, חנויות, ...יש המון אנשים בתעשיה - אבל באנשים כמו אילן ואביבה אף פעם לא ניתקלתי.. מה יותר טוב מכך, שכל שאלה, כל טיפ, כל חשש, כל חוסר ביטחון,... תמיד יש מישהו בכל שעה כדיי לתת תשובה והסבר מכל הלב..הם תמיד שם - זו לא מורה מדריכה או סוכן שברגע שהא קיבל את כספו הוא מסתלק והלך, היום אין ספור אנשים שהפכו זאת מהנאה כייפית למסחר ללא רגש.. כבר אין את הכייף הדאגה הפירגון שהיינו רוצים לקבל בתחילת /אמצע דרכנו כבונות ציפורניים.

אם יש משהו שאמליץ ו!
ציפורניים זה אילן ואביבה!!! נקודה!
  • Aliza Attaly
  • אילן ואביבה, בזכות הג'ל אני מאוהבת בציפורניים שלי. לפני כן- מעולם לא גדלו לי הציפורניים. כל בוקר אני בודקת שבאמת יש ל ציפורניים ארוכות. עליזה מעפולה
  • LIRAN KOVACH
  • שבת שלום למשפחת בן עמי היקרים ... אני כ''כ מודה לכם על הכרותי איתכם ועם הג'ל המשגע שלכם !!! נשתמע בקרוב.. אילן ואביבה ..... אין לי מילים לתאר כמה אני שמחה ומאושרת שהכרתי אתכם,אתם אדיבים תמיד פה בשבילי.... וכמובן בזכות הג'ל סיליקון שלכם לקוחות מחייכות ומרוצות , לא הורס את הציפורניים אלסטי ובעל ברק תמידדדדדד... בלי ש-י-ו-פ-י-ם! בהתחלה כבר ממש כבר הייתי מיואשת....הריחות של האקריל השיופים עשו לי ממש לא טוב , הג'ל הוא סיליקון טהור ידידותי לציפורן והכי חשוב מחזק אותה ולא פוגע בה... עכשיו אני מתחילה דרך חדשה , עבודה עצמאית חדשה ופשוט לא יכלתי לבקש לעבוד עם אף ג'ל אחר.. הג'ל שלהם הוא מס' 1... וזה בזכותכם, תודה ר-ב-ה! ונתראה כמובן בקרוב ... תודה
  • ג'ולי ג'ולי - בנימינה 
  • אילן ואביבה היקרים! שוב תודה רבה על הסבלנות היחס החם וכמובן הידע הרב שאתם נותנים מכל הלב... לכבוד הוא לי לעבוד עם אנשים כמוכם! טובים כמעט כמו הג'ל שלכם(-;
  • עדי סיון חמו 
  • אילן ואביבה היקרים.....אין הרבה מה להוסיף, כל מילה מיותרת. אני כבונת ציפורניים גם באקריל וגם בג'ל הגעתי למסקנה אחת ברורה הג'ל סיליקון הרבה אבל הרבה יותר מדיוק, נעים וטבעי יותר לעבודה. הכי חשוב זה התגובות של הלקוחות (טפו טפו טפו אמן שירבו) ההתלהבות והפרגון שלהן. שמחתי מאוד שנפל בחלקי ללמוד אצלכם נתתם לי ביטחון וידע רב לא רק בזמן הקורס (גם ב 12 בלילה) בתקווה לעוד שנים של שיתוף פעולה - אוהבת אותכם.
  • החיים שלפני ואחרי NCI Ela Brimat‎ 
  • אז למה הכוונה - החיים שלפני ואחרי? לאחר שסיימתי את לימודי הציפורניים והתחלתי לעבוד עם הזמן התחילה לי אלרגיה מהחומרים שאיתם עבדתי, כמו פריחה על הידיים, הפנים היו מתנפחות לי, אצבעות הידיים שיגעו אותי - התגרדתי בלי סוף. התחלתי להתייאש אבל אמרתי אני מנסה עוד דבר אחד לפני שאני מרימה ידיים. התקשרתי לאילן וסיפרתי לו את הסיפור שלי. קבענו פגישה, אילן ראה את הידיים שלי, לא האמין למראה עיניו, נתן לי ייעוץ מה לעשות. ואכן, אילן - אני אומרת לך פה תודה ענקית!!!! לאחר כל הנסיונות עם החומרים השונים התחלתי להתנסות עם הסיליקון של NCI, ואיך אמרה לקוחה שלי - שעכשיו זה נראה הרבה יותר יפה. אני מקווה שזוהי התחלה של דרך חדשה לפרנסה. אז שוב תודה אילן ואביבה על הזמן שהקדשתם לי. אלה

  • שרה אלימלך
    אביבה יקירתי רציתי להגיד לך שצדקת לגבי הג"ל העבודה איתו קלה ונעימה והתוצאות מדברות בעד עצמן הציפורן יוצאת מדהימה ובוהקת ...... פשוט יפה להפליא

  • זמירה צדוק דרעי 
  • אביבה בוקר טוב. התחלתי לעבוד עם הג'ל בבניה. לא עושה ציפוי לציפורן טבעית. בבניה חזרו כבר למילוי והתוצאות מדהימות. אוהבת מאוד את החומר ונשתמע. שיהיה לכם אחלה של סופ"ש. ותודה על הכל.

  • אתי מרילי Marili
    אביבה ואילן שבוע טוב ובוקר טוב שמחתי לעבור אצלכם את סדנת הג'יל כאחת שהתנסתה כבר בחומרי ג'יל אחרים אני חייבת לומר שיש צדק מאחורי השם סיליקון ג'יל שלכם ולכן שוב אני אומרת שאפו עלו והצליחו אני ממליצה בחום עליו

  • מירב מרילי 
  • אביבה ואילן היקרים..אין מילים לתאר את ההדרכה המיקצועית שניתנה בדימונה את אתם מוכשרים ברמות על הג'ל שלכם הוא איכותי אני עובדת איתו וזאת המצאת המאה כל הכבוד לכם נתנתם מענה להמון נשים מחכה להדרכה הבאה יש המון מה ללמוד ועכשיו אני פונה אליכם המיקצועיות שבאתר הזה קחו יום חופש ותתחילו להיות בהדרכות עם אביבה ואילן יש המון מה ללמוד ולא כל בית ספר או מרכזי הדרכה נותנים הדרכה שרות או ידע וסודות עבודה כמו שאביבה ואילן נותנים בהערכה מירב דימונה

  • חבצלת נסיה חריזי 
  • אין מילים על הג'ל סיליקון פשוט מושלם בטבעיות של הציפורן והכי חשוב הוא באמת אבל באמת משקם את הציפורניים הטבעיות ולא מזיק להן הוכח לחלוטין

  • חן הרשקוביץ
     
    למעלה מ 8 שנים אני עובדת עם הסיליקון ג'ל של NCI הכי טוב שיש !! מומלץ בחום !! מדהים !! ההמצאה הטובה ביותר לציפורניים מאז 1990

  • בשביל היופי- שגית סולחמי
  • ג'ל באיכות נדירה, חובה (לא מומלץ! חובה!) לנסות!! איכות חיים אחרת, רמה שלא הכרתם!! הכי טבעי שיש!! מנסיון אישי... (אביבה-כן, עשיתי לעצמי(…

  • Nataly Bar 
  • שבוע טוב, גם אני רוצה להביע את דעתי בנוגע לסיליקון ג'ל של אילן ואביבה מחברת NCI. אני עוסקת בבניית ציפורניים די הרבה שנים ובעיקר עבדתי עם אקרילים שונים מחברות שונות, עד שהכרתי את אילן והתחלתי לרכוש ממנו את האקרילים (אבקה, נוזל ופריימר) תמיד הייתי מרוצה והתוצאות היו מצויינות, חומר מעולה. בכל פעם שהייתי מגיעה לרכוש חומרים אילן היה קודח, ממש חופר לי בנוגע לסיליקון ג'ל...המון זמן, עד שהגיעה אליי לקוחה חדשה וביקשה מילוי עם סיליקון, לא הבנתי בדיוק מה היא רוצה והתקשרתי להתייעץ עם אביבה...אביבה צחקה וענתה לי שזה אותו החומר שאילן מבקש ממך לעבוד איתו...ואז נפל לי האסימון, עברתי סדנא מקצועית אצל אביבה ואילן, הם הדריכו אותי כיצד לעבוד עם הסיליקון, התנסיתי ומאז אני מאושרת, פשוט מאושרת !!!!!!!!!!!!! העבודה איכותית, קלה ומהירה, אין ריחות במכון שלי, הלקוחות מרוצות מאוד, הגדלתי את מספר הלקוחות שלי מאז ששמעו שאני עובדת עם הסיליקון ג'ל...ובאמת זהו חומר מושלם !!!! אני ממליצה בחום. אמרתי בעבר ואגיד שוב...אביבה ואילן היקרים, אם לא היה אותכם - היו חייבים להמציא אותכם. אני מאושרת שאני עובדת עם אנשים מקצועיים ובאמת דואגים ומייעצים תמיד, ועם חומרים באיכות ללא פשרות. המשיכו להצליח - ואני תמיד, תמיד אפרגן לכם בכל הזדמנות

  • רחלי ציפורניים וטיפוח 
  • שבוע נפלא לכולן, גם אני עובדת עם הג'ל סיליקון של אביבה ואילן ואני רוצה להגיד לכן שזה משהו שונה מכל מה שהכרתן ניסיתי ג'לים שונים ,גם לסקפטיות כדאי לראות ולנסות אותו, ועל הדרך להכיר זוג מיוחד ............מספיק... שבוע פורה ומבורך לכולם

  • אביבה אוחנה 
  • גם אני רוצה להלל את הג'ל הוא מעולה מדהים בהארכות וקל לעבודה אני מרוצה ולקוחותי מרוצים מאוד זה באמת מבריק והיחס של אביבה ואילן נפלא

  • נטלי ביוטי 
  • היי אביבה ואילן היקרים, בעבר ניסיתי כמה וכמה ג'לים ופשוט לא נתקלתי עדין באיכות כזאת של חומר.. הסיליקון ג'ל הכי איכותי שיש.. קל לעבודה אין התרוממויות אין הצהבה..והכי חשוב חזק מאוד בניגוד לג'לים אחרים.. והוא הכי מבריק שיש..אני הכי מרוצה ממנו בעולם.. תודה על כל היחס אתם מקסימים

  • קרן סימנובסקי זזון
     
    הג'ל סיליקון הוא האחד והיחיד שעונה על הצרכים של הלקוחות בתחום בניית הציפורניים. זכיתי להגיע לאילן ואביבה אחרי 17 שנה של עבודה קשה עם האקריל, היום אני נהנת מכל רגע של עבודה נקייה, מבריקה, וחזקה, אין עליכם!!! כטכנאית ציפורניים שבמקצוע הרבה שנים אני ממליצה לכל טכנאיות הציפורניים להתנסות בג'ל סיליקון מבית n.c.i לא תאמינו עד שלא תראו. לא דומה לשום ג'ל שנמכר היום בארץ. ללא ריחות, ללא שיופים עם מכונות, משקם את הציפורן הטבעית, והופך את העבודה למהירה וקלה.

  • Ilana Yosopov 
  • אילן ואביבה יקיריי...ראשית כל אני רוצה לציין שאין מאושרת ממני על הזכות שנפלה בחלקי להכיר אנשים מדהימים מבינים קשובים ותומכים כמוכם...ועוד על הזכות שזכיתי להכיר ולעבוד עם המוצר שלכם ג'ל סיליקון מבית NCI... אמנם אני בראשית דרכי עם הג'ל סיליקון ועל מספר הלקוחות שעבדתי איתן הן היו מרוצות ומאושרות עד לשמיים וכמוהן גם אני כי התוצאות דיברו בעד עצמן...אני ממליצה בחום רב לכל הטכנאיות שבנינו שעדיין לא זכו להכיר את המוצר, זה הזמן לקום ללמוד ולהכיר את הג'ל סיליקון ושאר החומרים מבית NCI...אילן ואביבה יישר כוח אתם פשוט גדולים מהחיים....אוהבת אתכם ובהצלחה לכל אותן הטכנאיות שעובדות עם הג'ל סיליקון...שאפו שאפו...

3 תגובות:

nataly אמר/ה...

גם אני רוצה להביע את דעתי בנוגע לסיליקון ג'ל של אילן ואביבה
מחברת NCI.
אני עוסקת בבניית ציפורניים די הרבה שנים ובעיקר עבדתי עם אקרילים שונים מחברות שונות, עד שהכרתי את אילן והתחלתי לרכוש ממנו את האקרילים (אבקה, נוזל ופריימר) תמיד הייתי מרוצה והתוצאות היו מצויינות, חומר מעולה.
בכל פעם שהייתי מגיעה לרכוש חומרים אילן היה קודח, ממש חופר לי בנוגע לסיליקון ג'ל...המון זמן, עד שהגיעה אליי לקוחה חדשה וביקשה מילוי עם סיליקון, לא הבנתי בדיוק מה היא רוצה והתקשרתי להתייעץ עם אביבה...אביבה צחקה וענתה לי שזה אותו החומר שאילן מבקש ממך לעבוד איתו...ואז נפל לי האסימון, עברתי סדנא מקצועית אצל אביבה ואילן, הם הדריכו אותי כיצד לעבוד עם הסיליקון, התנסיתי ומאז אני מאושרת, פשוט מאושרת !!!!!!!!!!!!!
העבודה איכותית, קלה ומהירה, אין ריחות במכון שלי, הלקוחות מרוצות מאוד, הגדלתי את מספר הלקוחות שלי מאז ששמעו שאני עובדת עם הסיליקון ג'ל...ובאמת זהו חומר מושלם !!!!
אני ממליצה בחום.
אמרתי בעבר ואגיד שוב...אביבה ואילן היקרים, אם לא היה אותכם - היו חייבים להמציא אותכם.
אני מאושרת שאני עובדת עם אנשים מקצועיים ובאמת דואגים ומייעצים תמיד, ועם חומרים באיכות ללא פשרות.
המשיכו להצליח - ואני תמיד, תמיד אפרגן לכם בכל הזדמנות

nataly אמר/ה...

גם אני רוצה להביע את דעתי בנוגע לסיליקון ג'ל של אילן ואביבה
מחברת NCI.
אני עוסקת בבניית ציפורניים די הרבה שנים ובעיקר עבדתי עם אקרילים שונים מחברות שונות, עד שהכרתי את אילן והתחלתי לרכוש ממנו את האקרילים (אבקה, נוזל ופריימר) תמיד הייתי מרוצה והתוצאות היו מצויינות, חומר מעולה.
בכל פעם שהייתי מגיעה לרכוש חומרים אילן היה קודח, ממש חופר לי בנוגע לסיליקון ג'ל...המון זמן, עד שהגיעה אליי לקוחה חדשה וביקשה מילוי עם סיליקון, לא הבנתי בדיוק מה היא רוצה והתקשרתי להתייעץ עם אביבה...אביבה צחקה וענתה לי שזה אותו החומר שאילן מבקש ממך לעבוד איתו...ואז נפל לי האסימון, עברתי סדנא מקצועית אצל אביבה ואילן, הם הדריכו אותי כיצד לעבוד עם הסיליקון, התנסיתי ומאז אני מאושרת, פשוט מאושרת !!!!!!!!!!!!!
העבודה איכותית, קלה ומהירה, אין ריחות במכון שלי, הלקוחות מרוצות מאוד, הגדלתי את מספר הלקוחות שלי מאז ששמעו שאני עובדת עם הסיליקון ג'ל...ובאמת זהו חומר מושלם !!!!
אני ממליצה בחום.
אמרתי בעבר ואגיד שוב...אביבה ואילן היקרים, אם לא היה אותכם - היו חייבים להמציא אותכם.
אני מאושרת שאני עובדת עם אנשים מקצועיים ובאמת דואגים ומייעצים תמיד, ועם חומרים באיכות ללא פשרות.
המשיכו להצליח - ואני תמיד, תמיד אפרגן לכם בכל הזדמנות

שרון לוי אמר/ה...

ואו אלו המלצות. אחרי כזה הלל באמת קשה להישאר אדיש. כנראה שזה עובד. אח שלי גר בפתח תקווה אז אבקש ממנו מפת פתח תקווהואגיע לביקור ליפות את ציפורניי האכולות! תודה